Ważne!

08.06.2017 - Trwa praca nad tekstem, nie porzuciłam pisania. Jeśli ktoś tu jeszcze czasem zagląda, niech wie, że piszę pewne opowiadanie potterowskie już na poważnie i na pewno je będę publikować - kłopot z tym, że to może być nawet za kilka lat. Opowiadanie raczej nie powinno pojawić się na tym blogu, a już na nowym - wszystkiego dowiecie się w oddzielnym poście.
Pozdrawiam!

22 grudnia 2014

Odszukać Atlantydę - Prolog /zawieszone

Tytuł: Odszukać Atlantydę
Autor: Niezrównoważona
Beta: Frigus
Parring: Harry Potter/Ginny Weasley
Ostrzeżenia: lekkie odstępstwa od Kanonu, podróże w czasie, kilka motywów z Doctora Who, niezbyt miłe traktowanie bohaterów od strony autorki, nieco zjawisk paranormalnych?

Prolog
Wiele lat później…

Serce bije ci jak oszalałe, na czole występują maleńkie krople potu. Twoja ręka drży, wzrok masz rozbiegany i jeszcze raz zerkasz na stare wydanie Proroka Codziennego z 1996 roku. Jak przez mgłę pamiętasz prawdziwe wydarzenia z tobą związane, opisane na pierwszej stronie gazety. Nie chcesz pamiętać tych urywków, ale musisz - mimo słabnącego zaklęcia, niektóre wspomnienia wciąż usilnie siedziały w twojej głowie

Zamykasz oczy i próbujesz nie myśleć o tym, co czeka cię na końcu drogi. Uratujesz jego, nie siebie, lecz jednocześnie zabijesz go, a twoje życie zostanie ocalone…

Zaczynasz głęboko oddychać, podnosisz powieki i wyciągasz dłoń pokrytą bliznami w stronę zmieniacza czasu. To już się stało, musisz to zrobić, nie masz innego wyjścia. Czujesz zimno wisiorka i zaczynasz je przekręcać.

Ty się nie liczysz — liczy się jedynie większe dobro.

Jeden… dwa… trzy… cztery…



_______

Z pozdrowieniami dla Idril, która wymusiła na mnie opublikowanie. :*
Prolog króciutki, ale rozdziały też nie będą długie. Zaklinacze Dusz jak na razie odpoczywają. Mam nadzieję, że tekst wzbudził choć trochę wyobraźnię ;) Byłoby miło, gdyby ktoś to skomentował ;) 
Pozdrawiam serdecznie!

Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku!

Nox!


15 komentarzy:

  1. Wiesz, co?
    KOCHAM CIĘ!
    Żono Ty moja( xD) *Rzuca się z piskiem na Niezrównoważoną*. Ten prolog jest taki krótki, a taki genialny, że aż trudno w to uwierzyć! Ja chcę wiedzieć, co dalej! Będę Cię teraz katować, bo mnie ciekawość zeżre. Kocham Cię normalnie! Jesteś moi Miszem! Mój, Miszu! Uwielbiam czytać Twoje teksty!
    Błędów nie wyłapałam, a może ich nie szukałam? xD. Czekam na Zaklinacza, ale na to bardziej! Czekam i się odczekać nie mogę.
    Pozdrawiam,
    Idzia =3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra, poprawka:
      " Czujesz zimno wisiorka i zaczynasz je przekręcać." - chyba raczej "go".
      I tak Cię KOCHAM XD

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję :** Ale z tym miszem to przesadzasz, hahaha xD
      Pozdrawiam,
      Żona

      Usuń
    3. Jaaaa przesadzam? Skądże! Ty po prostu jesteś moim Miszem!
      Pozdrawiam,
      Mąż
      xD

      Usuń
  2. Masz super bloga ^^ / zapraszam na http://dreamsberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy początek jednak krótki, co jest niestety minusem. Ładna szata graficzna, czytelna czcionka. Czekam na kolejny rozdział.

    Élodie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Opis tego opowiadania znalazłam na "Katalogowo" i muszę przyznać, że bardzo mnie zaciekawił. Musiałam wejść i przeczytać prolog, który jest tak cudowny, że aż nie mogę doczekać się kolejnego rozdziału. Co się stanie, gdy Harry cofnie się w czasie? Nie o jeden dzień, lecz o rok a może więcej?
    Świetny pomysł! ^^
    Jeżeli masz czas na powiadamianie mnie o nowych rozdziałach tego opowiadania na moim blogu to będę ogromnie wdzięczna za informowanie!

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za komentarz :D Każde słowo się dla mnie liczy, naprawdę ;) Co do powiadamiania to najlepiej jeśli zaczniesz obserwować tego bloga, ponieważ nie mam za dużo czasu, gdy jestem przy komputerze.
      Pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
  5. Prolog bardzo mnie zaciekawil, jednak nie rozumiem czemu link do reszty rozdziałów nie.istnieje :c

    OdpowiedzUsuń
  6. *Mruczy*
    Id dalej czeka, co prawda dawno mnie tu nie było, ale Idril dalej się czai w cieniu ;3
    Idrila vel Lis :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze sobie poczeka, bo Niezrównoważona ostatnio ma ogromnego bzika na punkcie Gwiezdnych wojen, więc Potter aktualnie siedzi w kącie :D
      Aleś ty szybko zmieniasz imiona xD

      Usuń
  7. Dobry wieczór!
    Chcesz poćwiczyć swoje pisarskie umiejętności i przy okazji wygrać książki, upominki, reklamę bloga i grafikę? Tak? W takim razie zapraszam Cię serdecznie do konkursu literackiego „Już nie zapomnisz mnie”
    www.przedwojenny-konkurs.blogspot.com
    Wystarczy napisać opowiadanie o dowolnej tematyce do 5 stron i… co dalej? Dowiedz się szczegółów, czytając regulamin na blogu.
    Niech pamięć o naszych artystach nadal trwa, a osoby lubiące pisać – doskonalą swe pióro!
    Pozdrawiam ciepło!

    Ps. Przepraszam za autoreklamę, lecz nie znalazłam innej zakładki. Wiadomo, jak trudno jest się zareklamować. A może akurat Cię zainteresuje konkurs?

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam,
    trafiłam tutaj niedawno, trochę tak przejrzałam, i choć wiem, że jest niewiele, to jednak to co jest bardzo mi się podoba, i mam nadzieję, że wrócisz tutaj... no jeszcze wrzucę komentarz pod każdym tekstem...
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  9. 53 year old VP Product Management Ira Monroe, hailing from Madoc enjoys watching movies like ...tick... tick... tick... and amateur radio. Took a trip to Archaeological Site of Cyrene and drives a Silverado 2500. wiecej porad

    OdpowiedzUsuń

Nie wyrażam zgody na kopiowanie i rozpowszechnianie treści zamieszczonych na blogu. (Dz. U. Nr 24, poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).